Obserwatorzy

sobota, 23 stycznia 2016

Gościnnie... Magda

Witam!

Zapraszam na spotkanie z 


Witam wszystkich serdecznie,
Agnieszko, bardzo dziękuję za zaproszenie  do gościnnego występu na blogu przydasiepasjonaty.
Mam na imię Magda, prywatnie żona i mama dwójki maluszków. 
W sferze blogowej występuję jako decoartm lub po prostu Magda Wo ;).
Bardzo lubię prace wykonywane ręcznie, nie tylko w moim wydaniu ;).
Tworzeniem zajmuję się gównie wieczorami lub nocą.
Lubię robić przeróżne prace i chyba nie zrobiłam jeszcze dwóch takich samych "tworów".
Tworze przede wszystkim kartki, albumy, pudełeczka, czasem ramki i
scrapy (te ostatnie najczęściej do wglądu dla mnie ;P) oraz stroiki, zwłaszcza świąteczne.
Uwielbiam czas spędzony przy papierach i na Waszych blogach, gdzie mogę nacieszyć oko pięknymi pracami.
Jeśli chcecie mnie odwiedzić zapraszam na mojego bloga:

Poniżej prezentuję kilka moich prac. 






Pozdrawiam,
Magda
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz