Obserwatorzy

czwartek, 28 stycznia 2016

Czwartkowe inspiracje Natalii - #3 Dwa oblicza kartki

Witajcie,

Kolejny czwartek i kolejna moja inspiracja :), zapraszam.

Przygotowałam dzisiaj dla Was dwa oblicza miłosnej, ślubnej lub Walentynkowej kartki. Interpretacja dowolna, prawda?? Na każdą okazję taka kartka dobra. Zrobiłam dwie, prawie że bliźniacze karteczki, bo układ mają ten sam, a i kropki również na obu zagościły :). Różni je jedynie kolorystyka. Jedną wykonałam w stylu vintage , a drugą lekką i wiosenną. Powiem tak... dla każdego coś innego...
Zapraszam na zdjęcia :)...






w mojej pracy użyłam...


      


      

      


Pozdrawiam
Natalia (Bluebell Chandlery)



2 komentarze:

  1. Super pomysł z ciętym podkładem - nadaje zwiewności, lekkości, bardzo ubogaca!!! Są piękne i rzeczywiście dla każdego: pani dla pana i pana dla pani... Cudnie :))Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń