Obserwatorzy

poniedziałek, 4 stycznia 2016

DT Przydasie Pasjonaty - Agnieszka

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Jest mi niezmiernie miło rozpocząć cykl prezentacji Grupy Projektowej Przydasi Pasjonaty. Wierzę w to, że spędzę w tym miejscu wiele fascynujących chwil i nie tylko będę dawać inspiracje, ale przede wszystkim czerpać ją z Waszych prac, nadsyłanych na wyzwania :)
Na imię mi dano Agnieszka, bo takie sobie "przyniosłam" i tym sposobem w jednym dniu, za kilkanaście lat (jeśli los będzie łaskawy), obchodzić będę trzy uroczystości jednego dnia. Kiedy zaczęłam chodzić do szkoły, okazało się, że imię to cieszy się ogromną popularnością. Następnie spostrzegłam, że moje koleżanki Agnieszki, tak jak i ja, mają zacięcie plastyczne. Szczerze powiedziawszy nie znam mojej imienniczki, która nie miałaby nic wspólnego z rękodziełem. Jak widzicie, jestem skazana na robótki ręczne. Scrapbooking przyniósł mi jednak coś więcej. Satysfakcję z tego co robię, możliwość poznania nowych technik i skorzystania z ciągle pojawiających się na rynku nowości, ale przede wszystkim poznanie tylu kreatywnych osób, które mają tę samą pasję i potrafią się nią dzielić z innymi. Najlepiej czuję się w stylu vintage, shabby chic, lubię na papierze łączyć media, robić kwiaty.
Bardzo dziękuję Agnieszce Janas za przyjęcie mnie do zespołu, pozdrawiam koleżanki z DT i Was mili Goście.

A to kilka moich prac:














2 komentarze:

  1. Super :) Bardzo lubię Twoje prace i cieszę się, że będzie można je w tak fajnym miejscu oglądać :)

    OdpowiedzUsuń