Obserwatorzy

wtorek, 5 stycznia 2016

DT Przydasie Pasjonaty-Milena

Cześć :) Z tej strony Milena, w wirtualnym świecie Mamokko. W starym roku dostałam wspaniałą wiadomość od Agnieszki i w następstwie tej wiadomości, od dzisiaj mogę dzielić się z Wami tutaj moją twórczością.
Blog prowadzę trochę ponad rok, niewiele wcześniej zaczęłam interesować się scrapbookingiem i cardmakingiem. Od zawsze wychodziły ze mnie jakieś artystyczne zapędy, ale z różnych powodów urywało się to w połowie drogi. Teraz odnalazłam właściwą ścieżkę i to co robię, daje mi wiele satysfakcji. Dzięki papierom udało mi się, w dorosłym już życiu, odnaleźć na nowo dziecięcą radość. Swoimi inspiracjami chciałabym przekazać Wam te pozytywne uczucia, które i mi towarzyszą, gdy tworzę.
Ciężko powiedzieć, czego możecie spodziewać w "moje" dni, bo jestem trochę nieprzewidywalna w swoim tworzeniu i zazwyczaj jest to po prostu to, co mi w duszy gra.
Agnieszce, właścicielce sklepu Przydasie Pasjonaty, bardzo dziękuję za zaufanie i za możliwość znalezienia się w tak wspaniałym gronie twórczych osób.
A na koniec mała prezentacja wizualna.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz