Obserwatorzy

czwartek, 7 stycznia 2016

DT Przydasie Pasjonaty - Natalia

Witam Was w czwartkowy poranek, dzień tygodnia przypisany moim inspiracjom.
Mam na imię Natalia, a w świecie wirtualnym prowadzę bloga Bluebell Chandlery i taki jest też mój pseudonim :). Bardzo jestem szczęśliwa, że będę mogła dzielić się z Wami swoją twórczością, moim "papierkowym światem" w tak pięknym miejscu. Prace moje są różnorodne (monotonii nie lubię), dlatego znajdzie w moim "dorobku" twórczym od kwiatowych kompozycji po mixed media, od kartek po albumy i pudełka, a nawet większe formy takie jak LO. Staram się ciągle rozwijać, poznawać nowe techniki i bawić się tym co robię. Mam również nadzieję, że i Wy nauczycie mnie czegoś nowego.

Agnieszce bardzo dziękuję za zaproszenie do DT, zaufanie i możliwość tworzenia (scrapowania) w tak zacnym gronie projektantek.

Was pozdrawiam gorąco, zaglądajcie do nas, będzie ciekawie :)  i miło. Inspirujcie nas swoimi wyzwaniowymi pracami.




--- kilka moich prac ---













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz