Obserwatorzy

sobota, 9 stycznia 2016

Gościnnie... Dorota

Witam!

Bardzo wszystkim dziękuję za przyjęcie zaproszenia do gościnnych występów.
Mam również nadzieję, że nie będzie to jednorazowy występ i zagościcie u nas jeszcze i jeszcze :)
Dzisiaj zaczynamy cykl spotkań z naszymi blogowymi gośćmi.

Zapraszam na spotkanie z
Dorotą



Witam serdecznie!
Mam na imię Dorota, a w świecie wirtualnym występuję jako aa_dorota.
Nie za bardzo lubię o sobie mówić. Jestem raczej osobą skrytą, chociaż nie zawsze tak było. 
Życie jednak mnie zmieniło.
Wolę siebie i swoje uczucia przelewać na swoje prace, w które wkładam całe swoje serducho. 
I w ten sposób wychodzić do ludzi.
Prywatnie jestem żoną i matką. Od jakiegoś czasu zajmuję się domem i swoja pasją.
Moja pasja zrodziła się w zasadzie przez przypadek. Byłam wtedy na życiowym zakręcie i poznałam (wirtualnie) Asice.p i Olgę. Trafiłam przez ich blogi na różne inne i kartkowanie mnie wciągnęło.
Większość moich prac to kartki, ale uwielbiam też robić exploding box'y. Zrobiłam też w swoim życiu kilka LO-sów i albumów. Ostatnio próbuję tez swoich sil w innych dziedzinach, np. papierowa wiklina, decoupage.
Moje prace zazwyczaj są ukwiecone i dosyć romantyczne. Tu odzywa się to moje drugie ja, skryte w środku. A ostatnio odkrywam, ze w prostocie jest piękno i moje prace stają się mniej bogate.

Moje prace można oglądać na blogu  http://art-carta.blogspot.com/ 

Moje prace:










Turkusowa karteczka przygotowana na dzisiejsze spotkanie :)
 
Pozdrawiam,
aa_dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz