Obserwatorzy

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Poniedziałek z Agnieszką #3 - zeszyt kulinarny.


Dzień dobry.

Na dzisiejszą inspiracje przygotowałam dla Was zeszyt kulinarny. Gotowy, zbindowany format A5, okleiłam papierami "Palce lizać!". Frontowi przepiśnika starałam się nadać odrobinę trójwymiarowości, ale nie za bardzo, aby nie przeszkadzało to w późniejszych zapiskach i gotowaniu :) Cała praca utrzymana jest w rustykalnym klimacie, a zawdzięcza to koronkom i tuszowaniu. Rogi zabezpieczyłam metalowymi narożnikami, co zabiegnie ich niszczeniu. Tył przepiśnika ozdobiony jest tekturką pokrytą tuszem, do której przyczepiłam metalowe nity w tym samym odcieniu co narożniki.  






Użyte materiały:






Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :)


2 komentarze:

  1. Piękny! Te koronki i cieniowane tekturki kojarzą mi się z takimi babcinymi przepisami. A wiadomo że najlepsze słodkości robią właśnie babcie :)

    OdpowiedzUsuń